3 cara bakar lemak


Terdapat tiga (3) suplemen utama yang disyorkan untuk dapatkan bentuk badan menawan bersama diet Shaklee.
Ia adalah Cinch Shake, Lecithin dan Herblax yang boleh membantu mengecilkan bahagian-bahagian yang terlebih besar.
Dengan menawarkan konsep 3B iaitu Bakar, Buang dan Bina. Anda boleh dapatkan bentuk badan yang menawan dengan cara sihat tanpa PERLU BERLAPAR.

CINCH SHAKE : Merupakan minuman berprotein yang mempunyai pilihan 3 perasa iaitu latte, coklat atau vanila. Berasaskan soya dan bertindak sebagai pengganti makanan. Sudah tentu mampu mengenyangkan anda tanpa perlu lagi anda mengambil nasi lemak setiap pagi.
Fungsinya adalah untuk meningkatkan kadar metabolisma badan yang menjadi punca masalah kegemukan negara kita. In shaa Allah dengan meningkatkan kadar metabolisma, badan anda akan mula mengecil dengan mudah.

LECITHIN : Berbentuk softgel yang diasaskan dari soya organik. Berfungsi untuk memecahkan lemak di bahagian-bahagian yang sukar dipecahkan terutama perut dan peha. Bila ambil lecithin, perut memang rasa selesa dan tidak rasa sendat semacam.

HERBLAX : Sejenis detox yang membantu menyingkirkan segala yang tidak diperlukan dalam badan. Sebagai contoh lemak, kolestrol dan toksin. Bahan-bahan ini bukan sahaja menggemukkan, malah boleh membawa risiko kematian terutama apabila toksin semakin banyak dalam hati atau saluran jantung tersumbat dek kerana lemak yang banyak.
Herblax ini jugalah yang membantu menyingkirkan lemak-lemak yang telah dipecahkan oleh Lecithin. Selain itu. ia membantu melawaskan perut dan mengelakkan perut merasa sebu.
"Don’t wait to lose weight"

Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments