NutriFeron

APA FUNGSI NUTRIFERON?

=====================
.
 Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari
Ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk meransang dan meningkatkan keseluruan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan; T-sel, B-sel dan macrophage.
.
 Melawan kanser dan tumor
Interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang meransang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.
.
Melindungi daripada influenza
Ia mengimbangi imun terhadap alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus dan mikrob (demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza)
.
Meringankan tekanan dan kelesuan
Membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan dan gaya hidup aktif.
.
 Melambatkan penuaan
Formula uniknya meransang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.
.
 Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C
Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaaa. Misalnya, kembung, mual dan muntah.
.
 Mengurangkan simptom menopaus
Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolesterol tinggi, masalah peredaran darah dll.
.
 Mengurangkan gejala PMS
Terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan dan masalah tidak dapat tidur dan mood swing.
.
Dapatkan perisai kesihatan anda dengan menghubungi saya sekarang.


Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments