Renewal mudah dengan Shaklee.

Renewal Mudah Dengan Shaklee.


Semudah ABC. 


Once u ols masukkan personal details untuk jadi ahli Shaklee, maka u ols akan jadi sebahagian daripada keluarga besar Shaklee.  Entry kali ini MJ nak kongsi tentang renewal Shaklee. 

Welcome to my world

MAGNIFICENT JEWELS TEAM.


RENEW KEAHLIAN SHAKLEE PALING MUDAH.


Cerita pasal keahlian ni kan. Biasa kita pergi mall atau kedai kita berpeluang untuk jadi ahli atau biasa kita sebut member. Dialog biasa cashier masa kita kat kaunter pembayaran;


“Cik ada kad/ keahlian/ member?”


Haaa biasa kan dapat soalan-soalan macam ni. Ramai memilih untuk jadi member atas segala kelebihan yang kedai/ syarikat tawarkan. Siapa tak suka ada member kan? 

Mesti dalam fikiran kita, ada lagi hadiah best best la tu. Yakin!


Dan menjadi kebiasaan juga untuk setiap keahlian akan ada tarikh luput @ expiry date. Makanya ahli tersebut perlulah perbaharui keahlian untuk make sure keahlian tu kekal aktif dan ahli akan terus layak dapat segala keistimewaan yang ditawarkan. 


RENEWAL KEAHLIAN SHAKLEE


Untuk Shaklee, tarikh tamat keahlian adalah pada tarikh lahir ahli sama macam lesen memandu kita tamat tempoh. Memang senang nak ingat. 


Kan MJ dan kata, renewal Shaklee semudah ABC.


Asal birthday je, mesti nak kena renew dua benda; lesen memandu & keahlian Shaklee.


Ahli Shaklee boleh mula renew keahlian dalam masa 3 bulan sebelum tarikh lahir atau dalam masa 3 bulan selepas tarikh lahir. Panjang juga kan masa yang company bagi untuk renew keahlian. Takde lah orang kata ngam-ngam birthday wajib pergi renew. 



CARA RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE


Mudah je caranya. 


Setiap ahli akan dapat renewal percuma dengan pembelian mana-mana produk Shaklee. 


Ye awak. Memang percuma. U ols beli even 1 produk Shaklee sekali pun, terus aktif semula keahlian. Walaupun hanya semurah rm34 sahaja.


Nak beli produk Shaklee tu macam biasalah caranya:


1) Login ke website www.shaklee.com.my


2) Walk in mana-mana Shaklee Shop. 

Di Kuala Lumpur, Petaling Jaya, Ipoh, Kota Kinabalu, Penang, Kota Bahru, dan Johor Bahru.


3) Call Shaklee Customer Service di 03-56223188


U ols boleh minta upline atau orang yang bantu awak daftar keahlian Shaklee awal-awal dulu untuk bantu setelkan proses renewal Shaklee ni. Benda simple kita kasi zass je wakkk…

No comments