Business Online terbaik di Malaysia

ANUGERAH BUSINESS ONLINE TERBAIK

di MALAYSIA jatuh kepada SHAKLEE


Bagi pendapat peribadi MJ, yang dah nak hampir sedekad bersama Shaklee ni. Shaklee ni best kerana circle yang sangat positif dan saling memberi antara satu sama lain. Kata orang penggemar Shaklee ni darah hijau. 

ehhh! gurau je tu. Mana ada orang darah hijau. Mak Ko Hijo ada la.

JOM MJ share sikit apa lah bestnya SHAKLEE ni.

Produk yang sememangnya INTERNATIONAL kualiti dan standard.
Beyond Natural, Selamat dan Efektif.

Selain itu, MJ share 3 main point ya. 
JOMMMMMM..




Sistem pembayaran bonus Shaklee yang adil dan stabil. 
Setiap 14hb atau 15hb tiap bulan, Shaklee mesti membayar bonus pada penerima, without fail. Tak pernah sekali pu  Shaklee culas atau terlambat bayar kepada kami penerima bonus Shaklee.
Dan bonus dibayar pada akaun penerima direct tau. Bukan kepada upline tau. Sebab ada kisah yang Mj pernah dengar ada satu syarikat yang membayar bonus kepada upline dan upline yang bayar kepada downline. dan di situ lah ada kes penipuan dari upline. Kesian sungguh downline yang kelabu mata tak dapat bonus. Ye la kan, kalau dah nampak duit banyak, siapa tak jadi auto tamak kan?
Bonus di bayar atas performance seorang distributor itu sendiri. Banyak sales, banyak lah bonus dia. Sikit sales, sikit dah bonus dia. ADIL dan SAKSAMA.


Car bonus. Shaklee tidak memberi kereta kepada yang layak tetapi Shaklee memberi wang ringgit atas performance pada bulan itu. 
Minumum bayaran kereta yang bakal diterima adalah rm600 dan maksimum adalah tak ternilai. MJ sendiri pernah tengok slip bonus yang seorang leader menerima rm20,000 sebagai bayaran kereta. 
WOW! bukan takat 1 kereta je boleh dapat kan? silap-silap kumpul 3 bulan dah boleh bayar cash kan. Senang tak ada hutang.
Ingat, Shaklee tak beri kereta, tapi Shaklee beri duit. Bukan juga duit itu terus bayar ke bank untuk bayar kereta u ols, TAKKKK! Ikut hangpa la nak beli kereta ke, nak beli handbag ke, nak beli peti ais ke.
Just dalam kolum slip bonus itu ada kolum untuk 'Car bonus'


OHH yeah! SHaklee menawarkan peluang ke luar negara. Dengan dua insentif lawatan iaitu ke luar negara atau dalam negara juga pakej umrah. Kena betul-betul kejar dan fight point ini.
Pakej trip Shaklee memang semua 1st class. Dari perbelanjaan penerbangan, siap dapat duit poket lagi, makan semua sponsor, hotel 5 bintang, dan kalau masuk theme park pun free. Kira semua ditanggung beres la. 
Kita just bawa duit je untuk shopping.
OHHH indahnya!



Jom u ols, ada modal masa dan gajet dah boleh buat bisnes online mahupun offline sekarang.

Teruskan dengan menbaca tentang BISNES ONLINE tau.


NAK TAMBAH INCOME?


#Magnificentjewels
#ShakleeRahmah2023
#MegaBlogShaklee2023



1 comment