Kaki kita hanya ada dua.

Tangan kita ni anugerah Allah. Kaki kita pun macam tu. Jantung, buah pinggang, otak, mata, semuanya pemberian Allah yang tiada galang ganti lagi. 


Hilang ia, hilanglah selamanya. 


Jika kena potong sebab terkena diabetes, bukan boleh dibeli di kedai spare part pun. Kedai Mr Diy yang ada semua benda tu pun belum boleh ganti tau.


Ramai orang sedar tentang bernilainya sesuatu pun, hanya selepas kehilangan. 


Manusia memang begitu. Tak kata orang, MJ pun sama. Baru nak menyesal.


Kalau sesuatu adalah organ badan kita? 

Bagaimana? 


Awal awal tidak dijaga, tidak dirawat, tidak dibaiki. Akhir akhir selepas dah tiada, baru rasa susahnya hidup Allah ambil balik apa yang Allah dah pinjamkan.




Sahabat sekalian,


Jika kita sudah hilang satu kaki, jagalah kaki sebelah lagi agar tidak hilang juga. Jagalah kesihatan baik baik. Bila doktor pesan jaga gula dalam darah, jaga betul betul. Pantanglah makan dan minum jika itu keperluan.


MJ selalu bagi tazkirah buat sahabat sekeliling juga famili, jaga gula. Jangan makan gula sangat. Kita ni ada family history.


"Badan kita ni amanah. Bukan sesuka hati je korang nak bantai makan keropok, aiskrim, coklat tak tengok jumlah. Hari ni semua air kosong. Dah 2 hari air manis ni time berbuka. Seminggu hanya air kosong. No more air manis."


Bahan dalam Vivix membantu kita dalam memastikan kita tak craving sangat dengan gula. Gula ni umpama dadah yang dipandang baik. Sebab tu ia bawa kepada ketagihan nak makan segala mak nenek manis tu.


Gula buat anda gila!




Bila ambil Polifenol dan Resveratrol, ia sekat rasa itu. Jadi diet kita akan sungguh terkawal. 


Tak de over limit gula jadinya dalam badan kita. Automatik badan kita akan makin sihat. Proses penurunan berat badan pun akan makin elok. 


Jika ada diabetes pun, kandungan gula dalam darah sangat terkawal dan normal sebab resveratrol dan polifenol dalam Vivix ni bantu dalam membuatkan insulin bekerja dengan lebih baik untuk memastikan gula dalam darah diserap ke sel badan untuk hasilkan tenaga. 


Sebab tu orang yang ada kencing manis akan rasa lebih bertenaga bila ambil Vivix. Fungsinya luar biasa. Luka pun mudah sangat sembuh sebab sel sel dah dapat tenaga dengan elok disebabkan fungsi insulin dah makin baik.





Simple sains kan. MJ pun rasa korang mudah faham. 





Cuma nak cakapnya, bila craving kita tu diurus dengan baik, memang mudah untuk kurus dan sihat kan. Yang ada diabetes pun boleh stabilkan paras gula dalam darah sebaik mungkin.


Sape nak order Vivix jom. Ramai ni sedang rebut Vivix dari MJ dan #MagnificentJewels 


https://bit.ly/3jsFdIj


#VivixViral


Jom baca lagi cerita best di www.anakkuwiraku.com

No comments