Shaklee Cinch ™ Shake Mix





Penerangan Produk
Shaklee Cinch ™ Shake Mix adalah  minuman gantian hidangan yang seimbang dan berkhasiat. Digunakan sebagai sebahagian daripada Inch Loss Plan Shaklee Cinch ™. Setiap sajian yang di sajikan (dengan 250ml Susu tanpa lemak) menyediakan kira-kira 270 kalori, 35 gram karbohidrat, 24 gram protein, 3 gram lemak dan 6 gram serat larut. The ShakleeCinch ™ Shake Mix  menggunakan susu yang tidak ubah secara genetik (non GMO) protein soya sebagai sumber utamanya protein berkualiti tinggi. Protein soya mempunyai nilai biologi yang sama dengan telur atau susu.

Shaklee Cinch ™ Shake Mix  adalah susu yang mengandungi indeks glisemik rendah, bebas kolesterol dan laktosa, * tidak mengandungi lemak trans, menyediakan 35% daripada Nilai harian atau DV 20 vitamin dan mineral, 80% daripada DV kromium, 25% DV bagi besi, dan 10% DV bagi vitamin A. 
Shaklee Cinch ™ Shake Mix telah diperkaya dengan asid amino rantai bercabang itu, leucine. Dalam konteks diet yang sihat, kaya dengan protein, leucine membantu sintesis protein isyarat dalam tisu otot, membantu mengekalkan otot semasa tempoh sekatan kalori

Untuk hasil yang terbaik, produk ini boleh digunakan sebagai sebahagian daripada Inch Loss Plan Shaklee Cinch ™, boleh di gabungkan dengan Shaklee Cinch ™ Energy Tea, kalori terkawal sihat rancangan makanan, cadangan aktiviti fizikal harian dan alat sokongan lain.

* Apabila dicampur dengan susu tanpa lemak, shake yang terhasil akan mengandungi kolesterol dan laktosa.



Arahan Penggunaan
Orang dewasa dan remaja, 13 dan ke atas, campurkan 2 sudu dalam 250ml susu tanpa lemak atau susu soya atau apa saja minuman yang kena dengan Shake anda. Kalau u ols beli Cinch Latte takkan nak campur dengan sunquick oren kot kan. mesti susu putih atau soya je. Kalau u ols beli Cinch Chocolate, mesti campur susu outih je, takkan campur dengan tropicane twister kot kan.... Sebagai sebahagian daripada Inch Loss Plan Shaklee Cinch ™, dua hidangan sehari disyorkan sebagai pengganti makan untuk sarapan pagi dan satu lagi sebagai pengganti makan untuk makan tengah hari atau makan malam.



Bagaimana dibekalkan
1 Kanister boleh menyediakan 15 hidangan. 
Terdapat dalam perisa vanila, coklat dan Caffe Latte. Semua sedap. 
Izura bagi sekali Shaker ye... hadiah dari saya!


Pesanan penting
:: Tidak bertujuan untuk digunakan sebagai pengganti hidangan untuk bayi dan kanak-kanak di bawah umur 13. 
:: Inch Loss Plan Shaklee Cinch ™ tidak direka untuk merawat kanak-kanak yang berlebihan berat badan dan obes. Ibu bapa yang ingin memasukkan produk Cinch dalam rancangan penurunan berat badan untuk kanak-kanak perlu mendapatkan nasihat daripada pakar kanak-kanak pada penggunaan potensi Rancangan untuk memenuhi keperluan kanak-kanak. 
:; Sebagai sebahagian daripada diet yang sihat secara keseluruhan, Shaklee Cinch ™ Shake Mix sendiri boleh dengan selamat digunakan oleh kanak-kanak sebagai snek sihat atau makanan tambahan untuk makanan mereka. 
:: Wanita mengandung dan menyusu juga boleh menggunakan Shaklee Cinch ™ Shake Mix sebagai sumber tambahan kualiti pemakanan protein, kalori dan nutrien penting. 
:: Walau bagaimanapun,  Inch Loss Plan Shaklee Cinch ™ untuk menurunkan berat badan adalah tidak digalakkan untuk digunakan semasa mengandung dan menyusu perlu mendapatkan nasihat daripada pembekal penjagaan kesihatan mereka. Ambil ubat penggantian tiroid (levothyroxin) dan Shaklee Cinch ™ Shake Mix pada masa-masa yang berasingan.


Rasional Saintifik
Kajian melaporkan bahawa minuman gantian hidangan bersama-sama dengan perubahan positif dalam gaya hidup termasuk sekatan kalori sederhana, peningkatan aktiviti fizikal dan profesional kaunseling pengurusan berat badan boleh menjadi strategi pengurusan berat badan yang berkesan. 
Beberapa kajian juga menunjukkan bahawa kandungan protein dalam diet boleh mempengaruhi kenyang dan boleh menjadi salah satu faktor yang berkaitan dengan kesan yang baik diet protein yang lebih tinggi pada penurunan berat badan
Di samping itu, makanan protein tinggi telah didapati dengan ketara mengurangkan pengambilan tenaga berikutnya berbanding makanan protein rendah.

Shaklee Cinch ™ Shake Mix apabila digunakan dalam konteks plan makan kalori terkawal dan menggantikan dua kali sehari, boleh membantu mengawal pengambilan kalori, menggalakkan kenyang dan mengawal rasa lapar di antara waktu makan. 
Shaklee Cinch ™ Shake Mix dipertingkatkan dengan leucine, yang bercabang asid amino rantai dikaji untuk peranannya dalam metabolisme protein. Penyelidikan terkini menunjukkan bahawa peningkatan leucine pemakanan mempunyai kesan yang baik ke atas berat badan, komposisi badan dan homeostasis glukosa normal semasa sekatan kalori yang berpanjangan. Leucine telah ditunjukkan untuk memberi isyarat sintesis protein dalam tisu otot yang boleh membantu mengimbangi kerugian yang tipikal otot biasa dilihat dengan diet penurunan berat badan. Kehilangan otot tanpa lemak membawa kepada penurunan dalam kadar metabolik atau potensi pembakaran kalori yang memudaratkan jangka panjang kejayaan pengurusan berat badan.

Shaklee Cinch ™ Shake Mix juga boleh digunakan sebagai sebahagian daripada diet glisemik yang rendah dan secara klinikal telah ditunjukkan untuk mendapatkan respon yang rendah glisemik berbanding dengan karbohidrat ringkas. Shaklee Cinch ™ Shake Mix boleh menggantikan beberapa sumber makanan protein yang tinggi lemak tepu dan kolesterol untuk membantu orang mengikuti diet jantung sihat keseluruhan. Malah, sebagai sebahagian daripada diet yang sihat yang rendah lemak tepu dan kolesterol 25 gram protein soya setiap hari boleh mengurangkan risiko penyakit jantung. Setiap hidangan Shaklee Cinch Shake Mix menyediakan 16 gram protein soya.

Bagi mereka memakan protein diet yang tidak mencukupi seperti warga emas, sakit atau vegan, Shaklee Cinch ™ Shake Mix boleh membantu mencapai pengambilan yang mencukupi protein serta kalsium.

info dari sini ;)



health makes you pretty
0126647809



No comments