Mati awal

MAHU MATI AWAL?

================

Lain macam je bunyinya kan. Hahahaha. relax jangan melatah. Saya hanya mahu kongsikan kajian tentang kebarangkalian untuk mati lebih awal mudah jika kita kurang tidur!
.
Haa takut tak? Serius cuak. Sebab selalu juga terlajak waktu tidur ni.
.
Tapi, tahukah anda bahawa punca utama kita sukar untuk tidur dan kerap terjaga semasa tidur adalah kesan dari akibat kekurangan beberapa vitamin dan mineral di dalam badan.
.
Haa sebab tu saya kata, vitamin penting untuk kehidupan lebih sihat.
.
James Penland di Human Nutrition Research Centre berkata;
.
.
"Sebab utama insomnia yang kronik adalah kerana kekurangan MAGNESIUM. Kajian juga mendapati kandungan magnesium yang tinggi dan aluminium yang rendah dalam badan seseorang boleh menyumbang kepada tidur yang lena"
.
Jadi, amat penting sebenarnya untuk kita mendapatkan sumber kalsium dan magnesium supaya dapat membantu kita tidur dengan lebih lena.
.
Ostematrix Shaklee atau lebih dikenali sebagai "PIL SUSU" merupakan pilihan wajib setiap malam saya. Ia dilengkapi dengan Magnesium, Vitamin D, Boron, Vitamin K, Zinc, Zink, Cooper dan Manganese.
.
Haa tu diaaa! Semua sekali ada. Setiap nutrisi ini adalah untuk melengkapkan dan memantapkan fungsi Kalsium di dalam Ostemetrix.
.
Jangan ambil mudah. Tidur lena sangat penting bagi memastikan kita sentiasa kekal bertenaga dan bersemangat pada keesokan hari. Barulah bangun tu tak moody dan ceria sentiasa.
.
Untuk dapatkan tidur yang berkualiti, Ostemetrix tentunya pilihan saya. Anda bagaimana? Mahurasakan kehebatan Vitamin ini?
.
Jom dapatkan hanya dengan menghubungi saya sekarang di talian :
.
Jangan tunggu lagi. Bertindak sekarang jika tidak mahu mati awal. Upss!
.

Free Konsultasi


COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments