12 TANDA BADAN ANDA PERLU DI DETOX

12 TANDA BADAN ANDA PERLU DI DETOX





1. SEMBELIT DAN SUKAR NAK MEMBUANG

Tak kira lelaki atau perempuan. Walaupun anda berbadan kurus, jangan terkejut jika anda mempunyai masalah untuk membuang. Bila sembelit berlaku, toksin makin banyak diskmpan dalam badan tanpa kita sedar.

2. BERAT BADAN SUSAH NAK TURUN

Macam-macam produk kurus dah makan, tapi tak kurus-kurus. AWAS! Ia petanda anda perlu detox.

3. JERAWAT DAN RUAM BERLELUASA

Toksin yang banyak menyebabkan jerawat mudah muncul. Sama ada di wajah atau dia belakang badan. 

4. MOOD TIDAK MENENTU

Haa siapa kat sini suka marah-marah atau kerap moody! Upps, itu petanda anda perlu detox ya. 

5. LIDAH BERWARNA KUNING ATAU PUTIH

Kerapkan lihat lidah orang berwarna putih dan kuning dipermukaan. Kadang tu siap mengeluarkan bau lagi tau. Itupun petanda banyak toksin dan perlu detox.

6. BADAN MUDAH LESU

Baru je bangun pagi tapi muka dah tak bermaya. Buat kerja sikit dah mengah macam lari 400 meter. Mengantuk tak habis-habis. Itu salah tanda badan anda dipenuhi racun dan perlu didetox.

7. TERLIUR TENGOK BENDA MANIS

Pantang tengok benda manis, kuih muih, coklat. Lain macam selera dia datang. Itu antara badan kita dipenuhi dengan parasit. Ianya berpunca dari gula putih yang kita ambil seharian. 

8. PERUT BUNCIT

Badan cantik dah, berat pun ideal. Tapi tang perut macam mengandung tak bersalin-bersalin. Adoilah. Mungkin di perut tu tempat membiaknya cacing kerawit dan sebagainya. Kalau rasa bila kita masuk pintu, perut yang masuk dulu. Jom kita detox. 

9. SUKAR TIDUR MALAM

Dah pukul 1-2 pagi pun mata masih terkebil-kebil. Tak boleh nak lelapkan mata. Dah lah siang oenat belerja. Malam tak boleh tidur pula. Toksin yang berlebihan dalam badan juga menyebabkan kita sukar tidur malam. 

11. BADAN TERASA PANAS  DAN KERAP BERPELUH

Kadang tu cuaca tak panas mana pun. Tapi peluh menyimbah macam hujan. Dah tu berbau pula. Tak selesa sangat rasa. Jangan tunggu lagi. Jom kita detox.

12. MAKAN SUPPLEMENT TAK CANTIK PUN

Haa ni satu masalah besar. Macam-macam vitamin diambil. Tapi sama je, tak ada kesan pun. Orang lain makan kejap je dah nampak kesan. 

Selalu sebenarnya saya dapat feedback begini. Lagi sedih lepas makan supplement dapat keletihan melampau, demam teruk dan macam-macam lagi. 

Sebenarnya anda perlu detox dahulu agar proses penyerapan vitamin mudah berlaku. Sebab tu saya gemar suruh customer saya ambil dulu herb lax dan alfalfa sebelum makan vitamin lain.

Hubungi saya untuk detox tubuh anda.


Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments