Vivix


KESIHATAN KERAMAT HIDUP LEBIH BERMAKNA DARI HARTA BERJUTA 

===================================================
.
Alhamdulillah, satu lagi perkongsian yang kami dapat dari seorang anak yang sayangkan ibunya. Tak sanggup melihat penderitaan Si Ibu, Si anak mula mencari solusi apa yang terbaik untuk menggembirakan hati keramat hidup.
.
Jantung adalah punca kematian tertinggi di Malaysia. Ya ajal maut di tangan Allah. Tapi kita perlu berusaha untuk menjaga amanah kesihatan yang Allah berikan.
.
Melihat keadaan Si Ibu yang menanggung sakit jantung dan kencing manis. Buat hati si anak tidak keruan. Kedaan ibu yang semakin uzur meruntun jiwa. Arghhh. "Aku perlu carikan ibu penawar" Rintih si anak.
.
Niat yang baik pasti Allah permudahkan. Allhamdulilah. Si anak terbaca satu perkongisan tentang penangan Vivix yang berjaya membantu ramai pesakit diabetis dan jantung.
.
Tanpa memikirkan harganya, kerana baginya kesihatan keramat hidupnya jauh lebih berharga dan bermakna. Terus memilih untuk membeli sebotol TONIK AJAIB yang menjadi sebutan ramai orang.
.
Alhamdulillah dengan izin Allah. Kesihatan ibu semakin baik. Dahulu keadaan gula ibu merisaukan. Ada masa terlalu tinggi. Ibu terpaksa bergantung dengan ubat hospital yang tinggi dosnya. Khuatir sakit lain pula menyerang memandangkan usia ibu yang semakin berusia.
.
Namun, selepas sebotol percubaan. perubahan si ibu buat si anak tersenyum bahagia. Gula ibu semakin stabil. Keadaan jantung ibu juga semakin sihat Paling menarik dos ubat yang diambil juga sudah mampu dikurangkan.
.
Ibu juga semakin bahagia. Jelas terpancar senyuman kesyukuran dari wajah ibu. Terima Kasih Vivix, terima kasih Allah sebab menemukan ibu asbab untuk mendapatkan kesihatan yang jauh lebih baik dari dahulu.
.
Mari berikan keramat hidup yang terbaik. Untuk membalas jasa mereka membesar kan kita adalah mustahil. Namun dapat berikan sesuatu yang terbaik untuk mereka itu jauh lebih bermakna.
.
‪#‎Zi2M‬
‪#‎ShakleeEffectZi2M‬





Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments