Manfaat Nutriferon..

Salam semua, hari ni sy sambung ye pasal Nutriferon ni.
oh ya,, ada yang tanya saya macam mana rasa Nutriferon ni. Rasanya macam ENO atau 100 Plus takde gas tu. nak minum, bole mixkan dengan air masak atau air oren ke, air sirap ke. ikut sedap tekak korang je...

ok, serious ok.
akak cerita pasal kebaikan Nutriferon

:: Mengukuhkan sistem imun badan dalam masa 3 hari.
Ia nya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian telah membuktikan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan sistem imun secara keseluruhan dan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berdungsi membunuh T-cell dan B-cell serta macrophages.

:: Melawan kanser dan tumour atau ketumbuhan. Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumour dan kanser. selain dari itu, ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pawa waktu rawatan kimoterapi

:: melindungi dari influenza- Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan kepada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, infalamsi dan influenza.

:: Meringankan kelesuan dan stress- meringankan kemudaratan yang di sebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk

:: melambatkan penuaan - formula unik Nutriferon merangsang pemgeluaran macrophages untuk menghuranglkan radikal bebas, virus dan kuman. justeru itu, sel-sel akan menjadi lebih sihat.

:: mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C _ kerberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan, seperti kembung perut, rasa mual, muntah .

:: mempertingkat menopause- hypertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain berkaintan menopaus alkan menjadi lebih baik.

:: Mempertingkatkan PMS - Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejanga waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalh jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.





Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty


No comments