Kulit Licin bak Telur

"ABANG INGATKAN TELUR"

=====================
.
Bangun-bangun pagi, rasa tak puas membelai wajah sendiri. Rasa licin, rasa halus dan gebu. Dok berangan menatap cermin.
.
Saya sebenarnya dah lama tak makan Vitamin E, sebab masa awal-awal saya makan muka saya jadi teruk. Habis semua jerawat keluar.
.
Seram dan malu tengok wajah sendiri. Jadi saya stop dan lama tersimpan rapi di dalam aisbox.
.
Tapi mahu dijadikan cerita, sebelum ni saya lihat ramai yang bercerita tentang Vitamin E.
.
Tak kurang juga post Vitamin E yang mengugat iman saya, melihat wajah mereka yang sebelum ni bak Beast kini menjadi Beauty.
.
Saya pun terpanggil untuk mencuba kembali Vitamin E yang tersimpan rapi. Tapi kali ini saya nekad, bila awal-awal ambil tu jerawat muncul berleluasa.
.
Hampir dua minggu, jerawat degil berlalu pergi. Hari ini seronok tengok wajah sendiri tika bangun pagi dicermin.
.
En Suami pun memuji, "Abang ingatkan TELUR, rupanya pipi Ayang". Hati tersenyum gembira. Saya sendiri rasakan kulit semakin cerah dan jelita.
.
Terus mengeletik ingin buat seperti aksi qu puteh. Hahahaha. Gurau sahaja janganlah marah.
.
Apa pun saya sangat berpuas hati dengan hasil kulit saya sekarang.
.
Nota Kaki: Janganlah rasa meluat, tu bukan cerita saya, tapi review dari mereka yang rasa semakin jelita. Ingin rasakan yang sama?
Jomlah, mana tahu boleh lebih jelita dari Pogo




Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments