Vitamin terbaik

APA PERBEZAAN VITAMIN C SHAKLEE DENGAN VITAMIN C JENAMA LAIN?

===================================


1. Vitamin C Shaklee BUKAN vitamin sintetik
Semua suplemen jenama Shaklee adalah berasaskan bahan semulajadi.
Tahukah anda bahawa Vitamin C sintetik mempunyai kesan antioksidan dan pro-oksidan dalam masa yang sama? Bermakna walaupun ia menghapuskan radikal bebas dalam tubuh, pada masa yang sama ia juga menghasilkan radikal bebas.

2. Vitamin C Shaklee bersifat 'Sustained Release'
Bagi setiap biji Vitamin C Shaklee (500mg) yang anda ambil, anda akan mendapat manfaatnya secara berterusan selama 5 jam. Ini adalah kerana, Vitamin C nya dilepaskan secara berkala iaitu sebanyak 100mg bagi setiap 1 jam. Bermakna anda akan mendapat manfaatnya selama 5 jam tanpa henti.

3. 1 tablet Vitamin C Shaklee (500mg) bersamaan dengan 7 setengah biji oren!
Secara logiknya manusia tidak akan mampu untuk makan 7 setengah biji buah oren setiap hari seumur hidup tapi dengan mengamalkan sebiji vitamin C Shaklee setiap hari, anda kini mampu

4. Vitamin C Shaklee mempunyai bioflavonoids
Vitamin C sintetik tidak mempunyai bioflavonoids. Ianya cuma semata-mata asid askorbik sahaja. Bermakna ia tidak mampu bertindak seperti vitamin C yang sebenar. Bioflavonoids adalah pigmen tumbuhan-tumbuhan yang dijumpai banyak di dalam buah-buahan sitrus.
Ia membantu dalam penyerapan vitamin C sepenuhnya dan memelihara vitamin C itu sendiri daripada oksidasi. Dan ya, Vitamin C Shaklee ada bioflavonoids

5. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan
Semua bahan dalam Vitamin C Shaklee adalah semulajadi


Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty


No comments