Vitamin E


Dalam kesibukan dunia hari ini. Banyak perkara yang kadang kala kita terlepas pandang begitu sahaja. Semua mahu cepat dan pantas. "Touch n Go"
Kehidupan bekeluarga adakalanya hilang seri dek kerana kekalutan duniawi. Fitrah hidup berpasangan. Akan ada pasang surutnya. Yang dirisaukan bila kerap sangat surut sampai dah tiada "feel"
Kedinginan dalam rumah tangga adalah perkara biasa hari ini. Dek kerana kepenatan melayan rutin kehidupan, kerja yang bertimpa-timpa di pejabat, strees dengan masa yang asyik sahaja tak cukup, di tambah dengan anak yang kerap meragam.
Secara tidak sedar kesannya membawa kepada keletihan melampau sama ada dari segi lahir dan batin.
Sehingga mengakibatkan kesuraman dalam kehidupan berumahtangga. Awas! Jangan biarkan ianya berlarutan kerana banyak padah menanti di hadapan sana.
Saya ada solusi untuk membantu anda mengembalikan kecerian hidup berumahtangga.
Pernah dengar Vitamin Cinta? Pernah dengar tapi tak tahu apa?
Vitamin E atau lebih dikenali sebagai Vitamin Cinta memainkan peranan yang penting untuk kesihatan seksual.
Ia dapat membantu menghasilkan hormon seks serta merangsang libido. Ia membantu untuk membekalkan lebih tenaga (seksual) sama ada kepada suami atau isteri.
Vitamin E juga mampu menstabilkan hormon seks atau kewanitaan. Terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.
Untuk penerangan lebih lanjut. Jom kita bisik-bisik.



Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments