Sembelit

TIADA LAGI MASALAH UNTUK MELABUR 

================================

.

SEMBELIT!!! Aduh sengsara rasa bila menyerang. Muka pun ketat nak mengayakan.
.
Sembelit adalah merupakan satu maslah pengosongan usus. Ia mengakibatkan najis keras dan sukar untuk melabur.
.
Jika dibiarkan ia boleh menyebabkan USUS TERSUMBAT!
.
Ia terjadi dari banyak sebab, antaranya gaya pemakanan, perubahan hormon, kesan sampingan dari ubat serta perubahan struktur badan manusia.
.
Kebanyakan orang yang biasa menghadapi sembelit bergantung kepada ubat sembelit yang diberi oleh doktor.
.
Sebenarnya pengambilan ubat bukan menyelesaian masalah sembelit. Sembelit harus dilihat dari puncanya, apakah yang menyebabkan sembelit berlaku. Sekiranya puncanya kerana pemakanan, maka harus menukar corak pemakanan untuk mengelakkan sembelit.
.
Supplement adalah salah satu cara untuk mengatasi masalah ini. Antaranya ialah:
.
 Ostematrix
Mengandungi Magnesium iaitu mineral yang bersifat laksatif. Magnesium melembutkan najis sekaligus memudahkan pembuangan.

.
 Herb Lax
Herb Lax mengandungi herba-herba termasuk senna yang digunakan zaman berzaman sebagai bahan laksatif yang sesuai untuk detox usus. Pengambilan Herb-Lax juga digalakkan sebelum mengambil apa-apa supplement bagi memastikan usus bersih untuk penyerapan nutrien yang lebih baik.

.
 Alfalfa
Merupakan agen detoksifikasi. Ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.

.
Sekiranya anda mengalami masalah untuk melabur, jangan dibiarkan ia terus menghantui anda.
.
Sekiranya ia berkait dengan masalah fisionlogi, sila berjumpa dengan doktor. Namun jika berkait dengan diet anda, ubahlah diet dan dan hubungi saya untuk konsultasi pemakanan sihat anda.

Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments