Raja Tumbuhan

RAJA TUMBUHAN

==============

Jika Durian dikatakan Raja Buah, tapi Alfalfa adalah merupakan RAJA TUMBUHAN.

Apa istimewanya Alfalfa ini pada penyusuan?
☘ Supplement penting utk boost penghasilan susu. Turut membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih lemak berkrim.
☘ Namun pengambilan dan keberkesanan pada setiap ibu adalah berbeza. Ada yang hanya mengambil 2 biji sehari telah mempercepatkan proses penghasilan susu sehingga mengalami bengkak susu namun tidak kurang juga yang memerlukan 4 atau 6 biji sehari bagi membantu badan stimulate untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat.
☘ Turut membantu perkumuhan (lebih lawas)dan membuang angin dalam badan. Secara automatik kesan baik pd bby. Susah nak kena kembung.
☘ Bagi yang tidak menyusukan bayi, Alfalfa yang dikenali sebagai raja tumbuhan ini mempunyai banyak khasiat kesihatan.
☘ Ianya dikatakan banyak membantu meningkatkan kelancaran proses perkumuhan dan bagus untuk buah pinggang.
☘Ianya juga adalah dalam kategori fiber dan mengenyangkan.
 Pengambilan Alfalfa memerlukan pengambilan air yang seimbang dengan pengambilan kuantiti alfalfa. The more we take the more we have to drink.
.
AWAS!! Peringatan Kasih Sayang ==>> Shaklee tidak membanyakkan susu. Shaklee Alfalfa membantu penghasilan susu dengan lebih cepat namun ibu yang menyusu perlu tahu, untuk meningkatkan penghasilan susuibu.
.
3 perkara utama ini iaitu perah dengan konsisten sehingga payudara benar2 kosong, minum 3 L air sehari (biar sedikit2 tetapi berterusan) dan doa yang berterusan.


Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments