Psoriasis

VIVIX DAN PSORIASIS

================

Aku malu, malu untuk keluar bertemu orang ramai. Secara luaran mungkin orang tak tahu aku sedang menangung satu penderitaan yang amat teruk.
Pernah satu waktu. Semua ahli keluarga telah berkumpul dihadapan katil aku. Kata-kata dari Doktor buat aku semakin lelah. Doktor maklumkan aku hanya mampu bertahan untuk jangka masa yang singkat sahaja.
Kulit aku semakin eruk. Habis mengelupas bak ular. Bersisik sana sini. Puas ke sana ke sini. Tapi masih tidak bertemu penawarnya. Sampai satu masa aku bertanya pada DIA. Mengapa ujian ini yang diberikan pada aku.
Arghhh! Aku sungguh tertekan.
Satu hari Allah jawab persoalan aku. Aku bertemu dengan seorang hamba Allah. Yang mengubah harapan aku. Aku yang sebelum ini rasa dunia aku gelap. Kembali menampakan cahaya.
Aku diperkenalkan dengan satu cecair yang aku rasakan ajaib. Alhamdulillah sejak aku amalkan cecair ajaib ini. Maslah Psoriasis aku semakin baik.
Kulit yang umpama sisik ular gugur sedikit demi sedikit. Timbul kulit baru yang semakin licin. Allahuakbar. Aku rasakan bagai cahaya bergemerlapan menanti ku dihadapan.
Menderita dari kecil Psoriasis ianya adalah satu pengalaman ngeri. Malu untuk bertemu orang. Aku menjadi seorang yang sangat rendah diri.  Itu belum diceritakan lagi rasa sakitnya bagaimana. Adakala kulit berdarah tak mampu buat apa.
Aku hanya bertahan dengan dadah yang diberikan doktor yang akhirnya menyebabkan maslah kesihatan lain aku turut terjejas.
Tapi hari ini. Walaupun maslah psoriasis aku tidak lagi pulih sepenuhnya. Ia agak mustahil untuk pulih sepenuhnya. Tapi dengan pengambilan VIVIX dan beberapa supplement lain membuat aku kembali sihat dan lebih berkeyakinan.
Alhamdulillah. Terima Kasih Allah kerana menjawab persoalan aku satu waktu dahulu.


Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments