Performance Drink



"Apa ni bang, baru dua lap dah pancit ke? Tak gerek betul lah. Mari saya share rahsia saya kekal bertenaga. Pilihan saya tentulah Performance Drink dari Shaklee. Haa apa tu Performance Drink?
Meh adik nak cerita
Performance Drink ini adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik. Alaa yang macam 100 plus tu. Tapi tu kandungan gula tinggi tak elok untuk kesihatan.
Untuk pengetahuan abang, ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina. Power tau bang.
Ia bukan milk booster, atau minuman penambah susu tau, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan. Ehehehe. Jangan risau minum ni tak buat abang ada susu. Upss!
Performance drink ni juga mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ni bang merupakan rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.
Performance Drink ni bang sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Lagi lah untuk abang yang selalu pancit bila mengayuh nie. Budak-budak demam pun elok tau amik ni sebab biasa la budak-budak bila dah demam tak selera makan minum. Ia boleh tolong cegah dehydration tu.
Haa ok bang, sembang panjang pun tak guna. Abang nak berapa? Dua ke tiga botol? Special Price untuk abang. Tunggu apa lagi.



Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty



No comments