Kutu di Rambut

Musim persekolahan sudah lebih sebulan berlalu. Macam-macam cerita yang keluar dari mulut ibu-ibu bila bersembang tentang sesi persekolahan anak-anak.
Tak terbatas tentang guru-guru, tentang group whatsapp ibu bapa, tentang pencapaian anak-anak dan juga kebersihan anak-anak. terdengar rungutan dan keluhan beberapa ibu tentang masalah kutu yang menyerang si anak.
Aduh yang ini memang memeningkan. Sebab seorang habis satu rumah boleh mengenyam.
itu yang terpanggil untuk berkongsitentang cecair ajaib Basic-H yang ibu-ibu beli untuk bersihkan kasut sekolah anak. TAHUKAH IBU-IBU yang ianya boleh digunakan untuk menghilangkan kutu pada kepala.
TERKEJUT? kan di botol pun ada tulis 1001 kegunaan BASIC H ni. Jadi tak perlu terkejut sangat. Selamat menggunakan Basic-H ni kerana ia tiada bahan kimia yang berbahaya kepada.
Bukankah Motto Shaklee Sentiasa Selamat, berkesan dan mesra alam. Jadi apa yang nak dirisaukan. Kalau nak tau, kandungan Basic-H ialah minyak jagung dan minyak kelapa. Sesuai sangatlah kan nak matikan kutu kat kepala tu.
Senang sahaja, jadikan Basic-H sebagai syampu rambut anak kita. Guna sikit je pun dah berbuih. Kemudian bilas rambut dengan air bersih. Singkirkan kutu yang mati dengan sikat kutu. Cara ni lagi senang. Anak kita pun tak pedih mata. 



Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty


No comments