Gout


KAKTUS DI KAKI KU 

================


"Mak saya memang menderita Gout bertahun dah lamanya. Bagi oste, omega, ajht alhamdulillah dah tak rasa sakit lagi. Sekarang ni proses berurut dan terapi. supaya mak boleh berjalan normal. Sebelum ni huyung hayang berjalan. InsyaAllah lepas ni mak boleh berjalan normal kembali"
.
.
"Alhamdulillah, suami saya tak diserang gout lagi. bisa kaki pun hilang sejak beliau ambil Alfalfa, oste dan omega. Sekarang continue makan untuk hilangkan rasa penat dan kuruskan badan"
.
.
" Pejam celik dah lebih 7 bulan suami saya menjadi pengguna tegar Alfalfa dan Omega. Dahulu boleh dikatakan setiap 2 bulan pasti dapat cuti debab kaki bengkak diserang gout. Kesian sangat, muka pun kadang-kadang bengkak sebab alahan.
Tapi kini selepas 7 bulan menjadi pengguna tegar Omega dan alfalfa, alhamdulillah tiada lagi bengkak kaki, tiada lagi alahan malah kembali cergas bekerja"
.
Haa tu dia perkongsian dari beberapa sahabat yang tahu bagaimana menderitanya diserang gout.
Alhamdulillah supplement Shaklee menjadi asbab penyembuh kepada penderitaan ini.
.
Jom bantu sahabat-sahabat disekeliling kita yang menderita gout.
.
Berikan no saya untuk saya bantu mereka.
.
Sharing kan Caring 

Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments