Collagen


7 RAMUAN UTAMA Shaklee Collagen Powder

===================

 Kolagen dari sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan darat.

 Ekstrak biji Camellia japonica terdiri daripada asid oleik yang bertindak untuk melembapkan kulit dan isoflavan yang bertindak sebagai antioksidan semulajadi yang mengurangkan radikal bebas.

 Ekstrak Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camellia japonica, ia dapat membantu dalam formasi kolagen dan asid hyaluronic. Asid hyaluronic bertindak menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

 Elastin daripada kolagen ikan memelihara kulit menjadi lebi fleksibel dan tegang.

 Vitamin C berfungsi sebagai penggalak untuk penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang boleh merosakkan kulit manakala vitamin B pula perlu untuk mengahsilakan tenaga daripada karbohidrat, lemak dan protein yang penting untuk menghasilkan kolagen.

 Ekstrak kekerang iaitu glucosamine adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan melegakan ketidakselesaan mata melalui penghidratan.

 Lactobacillus acidophilus membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.
.



Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty


No comments