Carotomax

SELAMAT TINGGAL SAYANG 

========================


Kisah dari seorang sahabat yang pernah berkacamata;
"Saya adalah seorang yang berkaca mata sejak berusia 7 tahun lagi. Mula-mula dulu bangga la bila pakai cermin mata di sekolah. Al maklumlah.  Bukan ramai yang pakai cermin mata. Tetapi sekarang, memakai cermin mata dah menjadi salah satu pemberi masalah kepada saya. Kos untuk membuat cermin mata sahaja mencecah RM1k tau memandangkan saya mempunyai masalah silau yang agak tinggi.
.
Masalah rabun juga menggangu saya pada waktu malam ketika bangun untuk menyusukan anak. Saya terpaksa memakai cermin mata ketika tidur bagi mengelakkan "tak nampak" ketika menyusukan anak.
.
Berita baik untuk saya bila tahu bahawa Shaklee mempunyai produk bagi masalah rabun ini iaitu Carotomax.  Pengambilan satu hidangan Carotomax bersamaan 89 hidangan Rasberry, 102 hidangan pisang, 714 hidangan aprikot, 113g salmon dan 285 hidangan belimbing. Menakjubkan bukan? Tak perlu dah nak makan banyak-banyak pisang untuk dapatkan mata yang sihat.
.
.
Carotomax membantu mempertingkatkan penglihatan di mana ia akan menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia juga sesuai untuk masalah penglihatan seperti:
.
a) nyctalopia (rabun malam)
b) rabun dekat
c) presbyopic
d) astigmatism
e) xerophthalmia(mata kering)
f) kelesuan mata
g) glaukoma
h) katarak
i) gegelung hitam di mata
.
Sekarang saya sedang cuba untuk mengamalkan carotomax sebagai salah satu ikhtiar saya untuk mengatasi masalah silau pada mata saya. Alhamdulillah banyak perubahan positif yang saya rasakan.
.
Anda juga mengalami masalah seperti saya?
Jom hubungi sahabat saya jika berminat untuk mendapatkan supplement ini di talian            "



Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments