Antioksida

[Kisah Di suatu Petang Di Klinik 1 Malaysia]

=================================
.
Perkongsian dari sahabat.
.
"Semalam entah bagaimana tergerak nak ke klinik satu Malaysia. Untuk buka jahitan di kepala Amsyar. Saya ni kalau orang tak kenal memang akan kata sombong. Nak mulakan perbualan pun agak berat mulut.
.
Tapi kebetulan dalam klinik tu ada seorang mak cik yang super ramah. Jadi kami pun berbual. Bila saya tanya mak cik sakit apa. Dia beritahu kena cancer payu dara dan baru lepas menjalani pembedahan. Tapi malangnya luka beliau tak sembuh-sembuh dan paling kesian beliau juga menghidap kencing manis. Jelas diriak wajahnya mengharapkan sangat dia dapat sihat.
.
Saya ni bila jumpa orang camni memang hati ada taman sikit. Saya bagi tahu dia, mak cik nak tak cuba produk saya. Dengan nawaitu ikhlas saya nak bagi dia percuma je satu produk saya yang insyaAllah boleh bantu beliau pulihkan maslah luka tu. Saya pun suruh husband ambil kat rumah dan berikan sekali pada beliau pamplet.
.
Dia belek-belek dan tengok pamplet tersebut. Saya ceritakan kisah anak saya, ibu dan suami yang makan produk tersebut. Mak cik tu teruja dan ingin mencuba. Sekali tiba giliran mak cik tu di panggil. Tak lama kemudian. Dia keluar dan masuk semula sambil bawa pamplet yang saya bagi bersama dengan vitamin yang saya berikan.
.
Sekali dia keluar dengan muka yang sanggat happy. Awalnya saya macam tak selesa juga. Yelah ramai bukan, pakar perubatan yang tidak sealiran dengan kami. Ayat yang keluar dari mulut mak cik ni sebaik sahaja keluar dari bilik doctor tersebut.
.
"Alhamdulillah, mungkin Allah nak tunjukan sesuatu melalui anak, doktor beritahu "ubat" ni sangat bagus. Dia suruh mak cik beli yang jus ni. Jus ni bagus sangat dia kata untuk cancer" (sambil menunjukan gambar vivix pada pamplet tersebut.
.
Kemudian giliran amsyar pula masuk. Saya tak masuk. En Shuben yang temankan amsyar masuk. Rupanya doktor tersebut seorang doctor perempuan berbangsa cina, dan siap advice kami dosage yang sesuai untuk kami berikan pada mak cik itu.
.
Alhamdulillah. Happy sangat. Doktot tersebut siap pesan.
'Nanti kepala anak U just sapu je VIVIX. Boleh kurangkan scar."
.
Seronok bukan bila kita dapat bantu orang yang betul-betul memerlukan.. Sama-sama doakan makcik itu sihat. InsyaAllah


Free Konsultasi
COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty

No comments