Nursing In Public


Masih tak habis berperang tentang NIP. Relax, syukuri persamaan pendapat dan raikan perbezaannya. Jangan habiskan masa hanya dengan bertelagah. Awak tak untung dia pun tak senang.
.
Ok hari ni nak share tentang Supplement yang berkait rapat dengan penyusuan.
.
Tapi ingat. Supplement bukan bertujuan memperbanyak susu. Tapi ia membantu badan kita untuk mendapat nutrien yang cukup dan mudah menghasilkan susu yang berkhasiat untuk si manja.
.
Set Penyusuan Shaklee antara set yang paling laris dan hangat diperkatakan oleh ibu-ibu menyusu. 
.
Mari saya kongsikan apa yang ada dalam set ini dan fungsi setiap produk.
.
.
1. ALFALFA – Sebagai perangsang susu dan melancarkan penghasilan susu.
.
2. VITALEA (MULTIVITAMIN) – Sumber zat besi yang dilengkapi dengan iron bagi membantu tumbesaran anak anda lebih baik dan pengambilan zat besi bagi ibu menyusu menghalang ibu daripada mudah pitam atau pening selepas mengepam atau memerah susu.
.
3. B COMPLEX – Penting bagi metabolisma badan dan berfungsi sebagai anti stress. Membantu meninggikan sistem pertahanan badan, menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu ibu2 berfikiran positif sentiasa(mood baik). Bila kurangnya stress, secara automatik penghasilan susu akan lebih lancar. Pengambilan pil perancang memerlukan pengambilan b complex yang konsisten kerana pengambilan pil perancang memusnahkan zat vitamin B yang sedia ada di dalam badan si ibu.Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantikberseri dan tidak kusam.
.
4. OSTEMATRIX (KALSIUM) - membantu membanyakkan susu secara tidak langsung. Ada sesetengah ibu, semasa datang bulan, susunya akan merudum. Ini disebabkan kekurangan kalsium yang kritikal di saat badan mengeluarkan darah kotor yang perlu disingkirkan.
.
5. ESP – komposisi utama susu ibu mengandungi protein, diikuti dengan kalsiun dan mineral2 lain. Protein diperlukan untuk menghasilakan hormon, enzim dan antibody. ESP akan membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam. Ini membuatkan si ibu akan kekal bertenaga dan ceria sepanjang hari. Jadi, pengambilan ESP akan menyebabkan susu banyak dan menjadi pekat. 


Free Konsultasi

COD 
Pos ke seluruh Negeri
0126647809
Pretty Healthy
Health makes you Pretty


No comments