ESP is awesome part 3


Bila baca pasal ESP ni kan.. kita mulai jatuh cinta.
Khasiat 1001 yang ada dalam ESP ni buat rasa macam love at 1st sight gitu...
Hahahahaha

Siapa setuju dengan saya?
Wasap la saya kalau setuju, saya bagi hadiah.
Jom kupas lagi cerita menarik pasal ESP

Bismillah..


:: 5tahun consume ESP
:: ekslusif breast feed anak selama 2tahun
:: susu badan meriah
:: stretch mark pudar
:: badan bertenaga
:: kulit baby gebu



:: menyusu anak
:: badan bertenaga
:: sebagai makanan wajib setiap hari



:: breast feed anak
:: MILKBOOSTER
:: sedap (campur nestum)
:: kulit muka tidak kusam



:: susu meriah
:: kulit wajah semakin cerah
:: parut jerawat hilang
:: perut kenyang, jimat wang



:: menyusukan anak
:: malam2 perut lapar, bancuh ESP saja
:: kulit bertambah cantik



Alhamdulillah..
Dengan berkat usaha dan istiqamah mereka, Allah SWT dorongkan dan mudahkan usaha mereka.

Yang penting, kita percaya, usaha dan istiqamah.

Bulan september 2015 ini, ESP sedang di landa jualan murah atau SALE.
Tsunami ESP bermula lagi.

Lebih jimat dan murah dari biasa.
Dapatkan juga shaker dan scoop hanya pembelian dari saya.

InshaAllah saya boleh COD di Shah Alam, Subang Jaya, PPUM, UM, UIA pj, Politeknik shah alam, UITM shah alam, UITM puncak perdana dan puncak alam, Serdang, Bangi, Bamdar Tun Razak, Bandar Tasik selatan, Kampung Malaysia Tambahan dan Raya, Sungai besi, Puncak Jalil dan Kajang

#espisawesome

Health makes you pretty
Izura mohamad sobri
0126647809


No comments