ESP is awesome part 13


Harap kawan-kawan suka juga macam saya juga.
Jangan katya syok sendiri pula baca testimoni ESP ni.
saya ada hampir 100 testimoni berkesan ESP.
belum masuk yang verbal lagi.

Bismillah


:: MILK BOOSTER
:: suami dan isteri pon suka ESP



:: sedap rupanya ESP ni
:: kenyang lebih lama
:: jerawat semakin kecut
:: pori-pori muka pon kian mengecil
:: bekalkan tenaga sampai ke petang



:: SAYA BERJAYA KURUS
:: wajah kulit semakin cantik, lembut dan putih



:: kulit moist je, katanya
:: sedap campuit dengan susu strawberi.


:: bermula masa pregnant
:: badan bertenaga dan cergas
:: kulit baby yang di lahirkan gebu, putih 
:: Alhamdulillah baby tiada jaundis




Alhamdulillah..
Dengan berkat usaha dan istiqamah mereka, Allah SWT dorongkan dan mudahkan usaha mereka.

Yang penting, kita percaya, usaha dan istiqamah.

Bulan september 2015 ini, ESP sedang di landa jualan murah atau SALE.
Tsunami ESP bermula lagi.

Lebih jimat dan murah dari biasa.
Dapatkan juga shaker dan scoop hanya pembelian dari saya.

InshaAllah saya boleh COD di Shah Alam, Subang Jaya, PPUM, UM, UIA pj, Politeknik shah alam, UITM shah alam, UITM puncak perdana dan puncak alam, Serdang, Bangi, Bamdar Tun Razak, Bandar Tasik selatan, Kampung Malaysia Tambahan dan Raya, Sungai besi, Puncak Jalil dan Kajang

#espisawesome

Health makes you pretty
Izura mohamad sobri
                                                         0126647809

No comments