Bagus ke ESP ni?


Hai semua, lagi-lagi ESP kan! Jom la jadi peminat tegar ESP. Tak rugi tau! Saya ada saudara yang terus terang saya cakap, dulu, kulit muka nya tak licin dan banyak jerawat serta jeragat. Dah lama saya tak berjumpa dia tau. Setelah 4 tahun terjumpa kembali, sy terkejut tengok kulit muka dia licin dan cantik gile. Flawless dan licin. Putih dan halus. Saya tanya apa rahsia dia, dia kata dia hanya minum ESP! Nampak tak? Istiqamah teramat ni. Susah nak jumpe orang yang istiqamah begini. Kalau ada pon 3 bulan macam tu je, lepas tu, dahhhhh... tapi ni 4 tahun wo. Selepas itu dia tahu sy agen Shaklee, dia terus sign up jadi member under saya ;) dan terus memborong ESP!!! meh share lagi entry ESP..


Apa yang berlaku selepas minum ESP?

:: YAKIN!!! Kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri.

:: TERBAIK!!! Membantu hilangkan parut jerawat dan jeragat di muka.


::  Memberi tenaga berpanjangan dan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih.


::  Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur.


:: Cepat kenyang dan membantu dalampengurusan berat badan. Maintain kan berat atau slim down.


:: Menyokong kesihatan imunisasi badan.


:: Mengawal paras kolesterol.


:: Menyokong kesihatan jantung dan prostat.


:: Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak. refer sini.


:: Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam. refer sini juga.


:: Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum.


:: Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil.







testimoni ESP Shaklee ;)





Keistimewaan ESP







Your Trusted Shaklee Distributor
health Makes you pretty
0126647809