Shaklee MLM Skim Cepat Kaya.



Selama Izura join Shaklee ni, takde pulak rasa Shaklee ni skim cepat kaya pon. Atau sistem piramid. Shaklee tak perlu cari orang. Orang datang pada kita untuk menjadi ahli. Saya adalah Magnet! Tiada balancekan kiri dan kanan. Cari kaki lagi kiri kanan. Kalau tak balance tak dapat komisyen. Chaittt. Penat je cari org, tapi tak dapat komisyen.

Komisyen dalam Shaklee setanding dengan usaha yang di luahkan oleh agen sendiri. Macam Izura sendiri, share kebaikan produk. Medium yang Izura gunakan ialah FB, Watsapp, Instagram, Blog ini, Pinterest, Fb Page Pretty healthy, buka booth dan offline sharing bila jumpe kawan2. 

Saya coach anak-cucu bisnes saya atau bahasa kami Business partner. Kami berbincang dalam pembelian produk kalau ada nak sharing atau pesan ke. Dan Dari situ kita ada leaders komisyen. 

Car Bonus! Shaklee kalau dah dapat car bonus, ikut suka lah duit car bonus itu nak buat apa. Oh ya, Car bonus dalam Shaklee di bayar dengan duit. Ikut nilai point bulan itu la. Sentiasa berubah dan tidak sama je setiap bulan. Dan pihak Shaklee tidak memaksa kita untuk membeli kereta atau memberi kita kereta. Duit car bonus itu terpulanglah pada org itu nak beli kereta atau simpan. Dan kereta itu nama kita ye, bukan nama syarikat. Sebab apa, yang sy nampak dan tahu, ada syarikat memang memberikan kereta kepada agen mereka tetapi kereta itu nama syarikat dan andai kata agen itu tidak perform atau prestasi menurun, kereta itu harus di pulangkan.. heheh, kesian.

Saya suka ukhwah dengan rakan-rakan Shaklee. Kami bagi semangat antara side-line atau kawan2 dalam Shaklee itu sendiri. Tidak ada pulak rasa iri hati atau dengki. Lagi ukhwah dan rapat ada la. Ada je yang bertegur sapa nanti. Suka!
Tiada usaha, tiada lah bonus.

Harga barang Shaklee dan bonus setimpal. Setimpal dengan kualiti dan produk yang di pasarkan juga. Harga mampu milik dan setanding harga pasaran di luar sana juga. Macam saya ada terfikir syarikat jual baju wanita. Baju bernilai rm2000 dan cash rebate yang kita dapat rm700. u ols boleh bayangkan berapa harga kos sebenar baju itu bukan?

Produk kami berkualiti dan antara terbaik di pasaran dunia. Terbukti dan di perakui.

Jika point mencukupi dan layak, u ols layak pergi Umrah atau USA setiap tahun. nak bawa satu family pon boleh ;)

Shaklee bukan la Skim Cepat Kaya atau tipikal MLM yang lain. Usaha sendiri dan ada team yang bagus adalah kunci kejayaan.



Saya komited dengan Shaklee
Izura 
join my team
0126647809



No comments