8 sebab kenapa anda harus pilih CINCH untuk kurus


Salam semua.. Hari ini Izura nak cerita pasal apa yang Hot sempena bulan ini ;)
CINCH SHAKE MIX~!

Tajuk saya hari ini
8 SEBAB KENAPA ANDA HARUS PILIH CINCH UNTUK KURUS ;)





CINCH MEMANG UNTUK KURUS
Cinch memang diciptakan untuk kurus. Ada nama program tau "Inch Loss Programme" atau nama melayu nya "Program Kehilangan Inci" hehehe. Tang mana kuruih tu? Tang perut la. Pinggul ke, jari pon boleh kuruih. Tang mana paling seram u ols tengok? Hahahaha.. 
Tahukan mana? Kegendutan extreme! Ada yang fobia untuk kurus sebab yoyo-effect diet. Kenapa yoyo effect? Sebab masa itu, jisim otot pon berkurang. Bila jisim otot kurang, slim la u ols. Bila otot nak kembali terbentuk, masa tu haihhh lapar semacam. Apa lagi, makan!!!! Naik balik berat badan. Jisim otot dan lelemak tidak kurang dengan seimbang. Itu la yoyo-effect! Kejap kecik, kejap besar. Kejap kempis, esok kembang.
Tapi cinch ini, mengekalkan jisim otot walaupon dalam proses slim down!







KAJIAN DAN UJIAN KLINIKAL YANG TIPTOP
Kajian yang di jalankan keatas CINCH dan Program nya itu adalah unik. Hanya yang pakar je tahu berapa kandungan rahsia leucine di dalam Cinch.
Dr foster ada berkata " the Shaklee Weight Managemant Program adresses the issues I've raised through my reaserch. It truly approach to weight management forever"






LEUCINE YANG UNIK
Fungsi leucine sangat unik. Leucine adalah antara rantaian amino asid. Fungsi Leucine adalah mensistesis otot dan mengekalkan jisim otot bila kita sedang dalam proses mengurangkan lemak dari badan. Kekalkan kadar metabolik badan kita berbanding dengan kebanyakkan makanan lain yang menurunkan kadar metabolik badan dan kita dapat pecahkan kitaran diet kekal.







ESP vs CINCH
ESP adalah energizing soya protein. Nama pon energizing = memberi tenaga. ESP dan Cinch adalah 2 jenis hidangan yang semenangnya kaya dengan protein.
ESP ada rantaian amino asid yang berfungsi untuk stimulate otot supaya lebih bertenaga dan membuatkan otot kita bekerja dan kita cepat rasa lapar. Tetapi ESP adalah lebih kepada meal replacement. Hidangan gantian untuk sarapan, lunch atau dinner anda. Kalau bagi yang tak makan malam, dan tiba2 terasa gastrik atau lapar lain macam, bole minum ESP untuk hilangkan rasa lapar.
CINCH pula lebih protein dan ada leucine. Memang de deisgnkan untuk bakar lemak.






CINCH penuh dengan multivitamin
Cinch ada semua vitamin yang di perlukan badan. Karbohidrat. Protein. Gula. Masalah kulit jerawat pon boleh cantik dengan CINCH. sebab protein membentuk tisu baru dengan cepat ;)


RASA YANG SEDAP SANGAT
Cinch ada 3 perisa iaitu Chocolate, Caffe Latte, dan Vanilla.
Semua ada rasa yang dah cukup ngam dah dengan selera tekak. Mix je dengan air suam, boh 1 atau 2 scoop pilihan Cinch Shake u ols, boh ais beberapa ketul, minum. WALLA...
Kalau rajin, blend la ais tu, jadi lah Cinch Chocolate Ice Blended.
Kalau u ols amik rasa vanilla lagi bole buat pelik2, blend dengan pisang ke, mangga ke, stoberi ke? Blend dengan ais, WALLA!!





KOMBINASI YANG MENARIK DENGAN CINCH TEA
yes! Ada gandingan baru la mantop meletop. Iaitu bff nya ENERGY CINCH TEA MIX.
Cinch tea bole meningkatkan kadar mrtabolisme. Sesuai di minum setiap pagi atau sebelum bersenam. Bila bersenam tu, perghhh peluh jantan menjurai2 ke bumi. Rasa nya rasa teh hijau yang pahit2 gitu. Ala, bole je telan gitu. Kalau tak boleh, mix dengan sunquick atau kordial oren.





PROMOSI APRIL 2015
Cinch sedang dalam harga murah ni.
Buy 3 free 1. Jimat rm173. Kalau u ols istiqamah, 1 kanister bole bertahan 1setengah bulan hingga 2 bulan.
Ada scoop dalam kanister tu. So u ols bole agak nak minum banyak mana.
Oh ya, perisa yang sedang di promosikan adalah CHOCOLATE dan CAFFE LATTE.
nak dapatkan harga ahli? Bole..




Thanks

Health makes you pretty
Izura 0126647809



No comments