Kebaikan Lecithin


Salam semua ;) sempena promosi Lecithin pada bulan April, saya nak share kebaikan Lecithin. (promosi buy 6 free 1 dan beli 2 dapatkan 5% diskaun)

Saya listkan 10 Kebaikan Lecithin ye. Semoga memberi manfaat kepada anda ;)






1) Menyerap vitamin yang larut lemak - Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A, D, E, dan K yang larut lemak.



(saya dalam proses membuat demo mengenai lecithin. u ols tunggu ye update dari saya, mesti u ols rasa WOW! power nya lecithin ni!


2) Pemecahan lemak dan kolesterol - Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah. Pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.



3) Melindungi hati - Menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati. Apabila lemak di bawa keluar dan tidak termendap di dalam salur darah, is tidak terbawa masuk ke dalam hati kita ;)


4) Pelangsingan - Menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang. ye, ada banyak testimoni menarik tentang lecithin dan kurus. u ols bole google juga tau!



5) Mencantikkan otot dan kulit - Membentuk membran sel, melembapkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan. Bahan utama Lecithin adalah soya. YES! soya adalah bahan anti-oksida yang paling fofular di Jepun. so tak mustahil boleh mencantikkan kulit.


6) Memperbaiki alergi - Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit - dermatitis, demam alergi.


7) Menghalang kejadian batu karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolesterol, lecithin mengemulsi kolesterol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang. nota tambahan : kalau ada Batu Karang, u ols makan juga Omega ye.


8) Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stres - Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang alzheimer dan meringankan stres. Makanan tambahan paling murah dan berkesan untuk perkembangan minda dan pembelajaran anda! anak kecil pon bole makan ye.






9) Menghalang tekanan darah tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah. Bila lemak tidak terkumpul dan di bawa keluar, inshaALLAH tiada darah tinggi atau kolesterol.


10) Memperbaiki prostat lelaki - Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan lecithin dalam kuantiti yang banyak.









Health makes you pretty
0126647809
Izura


No comments