Vitamin murah






Hai semua ;)
Tajuk saya : VITAMIN MURAH

betul murah ;)
buy 6 free 1
seronok siapa yang memang sukakan VitaminC dan vitaminE ini
kalau mahu dapatkan 1 each pon boleh ;)
saya baik hati...


Kita tahu kebaikan Vitamin C dan VitaminE.
Untuk kulit lebih bermaya, mata, sendi, pembentukkan semula kulit dengan lebih cepat, waktu demam, waktu selsema, tenaga ;)
Bagi saya, semua orang perlukan vitaminC sebagai makanan tambahan. VitaminC di dalam sayur atau makanan akan termusnah dek masakan ( goreng, kukus, grill atau panggang) dan macam iklan masterchef pulak ;)


ada cerita- bertemu dengan aunty 50an, dia cantik, sihat. 
saya berseloroh "Aunty cantik dan nampak sihat lagi" 
dia jawab "Saya tak pernah miss makan vitaminC dari dulu, bagus tau vitaminC ni. Awak muda-muda ni, amalkan lah tau"

BAIK AUNTY!






Your Trusted Shaklee Distributor
Health makes you pretty
izura
0126647809




No comments