Slip Disc

SLIP Disc atau masalah tulang belakang.

Bagaimana ia terjadi
:: jatuh
:: eksiden
:: kecederaan sukan

Antara treatment yang di lakukan
:: physiotherapy
:: pain-killer
:: kes yang teruk - surgery.

Tapi u ols bole try alternatif lain, ia mengurangkan geseran dan memberi kusyen kepada sendi kita. Omega Guard adalah agen anti- inflammatory yang baik.
Saya menghidap OsteoArthritis di lutut. Sakit yang amat bila ia menyerang. Kes nya saya bermain bola jaring dulu :)
Mula2 dengan ligamen torn di kedua2 belah buku lali. Dan mula la dengan sakit lutut :(
Saya sendiri mengambil Omega Guard + Ostematrix + Glucosamine dari doktor. Tunggu Glucosamine ni habis, saya proceed dengan Avanced Joint Health Tablet by Shaklee. Tak lupa juga saya mengamalkan Vivix :)
Untuk mendapatkan produk, bole contact saya di 012-6647809
COD sekitar shah alam, pj, subang jaya, Um, PPUM, Sg besi, bandar tasik selatan.





set 3 serangkai dari Shaklee


Btw, health makes you pretty
izura
0126647809


No comments