Resepi ESP dan CINCH

Hai semua :)
Salam Jumaat.
Dah seminggu saya istiqamah dengan ESP. 6.30 pagi saya akan minum secawan ESP dengan mango juice atau orange juice sejuk2. Rasa dia ok dan sedap.

Tips saya : minum dalam Shaker. Sebab apa? Bagi saya dulu tak boleh nak bau sangat ESP ni. So bila minum dengan cawan kan kita kena bernafas, so saya bau sekali susu ESP tu. Hurmmm.. so solusi saya, minum dalam Shaker. Tak bau. Dan laju saja saya minum. Yey! Berjaya.

Ok, berbalik kepada resepi ESP atau Cinch Vanilla.
U ols bole mixkan dengan apa saya fruit juice atau minum gitu pon bole. Asalkan bukan dengan air panas ye.
Sebab air panas akan menghancurkan atau memecahkan molekul protein. So tak guna minum ESP dah. Khasiat sudah hilang :(
Jangan juga mix kan dengan air gas. Atau nescafe atau minuman berkafein.

Semoga kulit saya lebih cantik dan warna lebih sekata.
Oppsss..  saya tak sedar ada jeragat. Betul orang kata, nak menginjak umur 30an ni, jeragat ada :)
Ohmai ohmai.. ada la! Setelah di telek2 muka saya.
Sabar sabar sabar dan tawakal.




Strawberry + banana + Vanilla Cinch atau ESP

Fresh Fruits + Vanilla Cinch atau ESP

Manggis + papaya + Vanilla Cinch atau ESP

Mix berries + Vanilla Cinch atau ESP

Hersheys + susu fresh Mlik + Vanilla Cinch atau ESP

pelbagai resepi Vanilla Cinch atau ESP

kegemaran bonda saya 
soya Bean + Vanilla Cinch atau ESP

Btw, Health makes you pretty
Izura
0126647809



No comments