Penapis air yang mudah

Hai semua..
Saya baru seminggu merasmikan Penapis Air segera atau Get Clean Water Pitcher by Shaklee.
Kebetulan dia rumah saya hanya minum air mineral. Tapi setelah mendapatkan water Pitcher ini, inshaAllah dapat mengurangkan perbelanjaan membeli mineral water setiap hari.

Pertama, saya nak share, masa mendapatkan full set, u ols akan dapat
::Pitcher atau jug isi air tu.
::3 filter
::1 housing kit + 1 filter
--So dapat 4 filter

Kedua, rendam 1 filter ke dalam mangkuk atau bekas berisi air. Rendam dalam 10 minit bagi buang dan keluar habuk2 filter. Kemudian masukkan filter ke dalam housing kit. Cara pasang nya senang- senang saja.


hilangkan buih dan kotoran di dalam filter dahulu

Ketiga set pada penutup water filter itu. 1 filter bole menapis 80 gelen bersamaan dengan 300Liter air bersih 

bila menukar filter, pusingkan pada garisan kuning itu. ia akan bergerak secara automatik sehingga 80 gelen.




housing kit + 1 filter


itu lah contoh penapis air saya. 


saya menganjurkan sistem kutu atau hutang.
jimat dan mudah.

Btw, Health makes you pretty
Izura
0126647809

No comments