November Rain

NOVEMBER bulan birthday saya.

Oleh itu, saya mengumumkan Promosi Omega bulan ini.
Jimat dan berbaloi.
Promosi ini datang setahun sekali. Macam raya pula kan.

Promosi berganda
1:: buy 6 free 1
2:: buy 2 bottle at 5%

Ayah saya berumur 57 tahun. Semenjak awal 30an ayah mengamalkan Omega dan multivitamin juga VitaminC. Alhamdulillah ayah tiada kencing manis dan darah tinggi. Cuma baru2 ini saja di kesan kencing mania sikit selepas pencen sebab kes nya tidak kerja duduk rumah saja. Tapi sudah ok :)
Kesimpulan cerita mulakan penjagaan kesihatan dengan Omega.

 buy 2 bottle get 5% 
 
sebotol rm136. jikalau sudi, Watsapp la saya. harga terjun bangunan saya beri ;)


Cod di shah alam, subang jaya, petaling jaya, PPUM, UM, sungai besi, bandar tasik selatan..

HEALTH IS WEALTH
IZURA
0126647809


 

No comments