Anak suka makan omega



Hai semua ;)
salam Jumaat penuh berkat..

ini anak saya ;) Adam Harith 4 tahun.
dari kecik memang Adam ok je kalau suruh kunyah omega ni.
Selamba je dia gigit macam chewing gum.
Adam namakan vitamin ni VITAMIN BELON
Asyik suruh kunyah je kan...
So, saya nak pelbagaikan cara nak bagi Adam Omega Guard Shaklee ni.
Saya masukkan ke dalam botol air kegemaran dia.
Saya picit dulu bagi pecah capsule itu.
Adam minum dengan selamba tanpa rasa apa2 pelik pon dalam minuman dia.
Alhamdulillah ;)





tengok tu. Capsul saja.. minyak ikan dah masuk di dalam air.
Selamat sudah Adam Harith minum ;)

Tiap 3 hari sekali saya akan bagi dia sebiji.
Semoga anak mama sihat dan bijak.
InshaALLAH.

seterunya mengenai omega di sini


Omega Guard buy 6 free 1
nak beli 1 pon bole
beli 2 dapatkan 2% diskaun lagi.




Health makes you pretty
izura
0126647809



No comments