Penting nya air bersih


Salam semua.. hari ini saya nak berkongsi tentang air bersih. penting ye bekalan air minuman bersih. Sekarang, Kuala Lumpur dan Selangor sedang mengalami catuan air atau gangguan bekalan air. Tambah pula kualiti air yang tidak berapa baik. Contoh air berwarna coklat atau karat dan berbau klorin yang sangat kuat.

Kesan dapat di lihat di 
:: permukaan pemanas air
:: dinding thermal pot yang berwarna coklat
:: warna air yang tidak jernih
:: air berbau

So, ramai yang terus beli mineral water di pasaran saja. Agak mahal jika nak buat perkiraan tiap2 hari kan.. pelaburan pada air bersih saja.

Basically, SHAKLEE GET CLEAN WATER PITCHER ini terdiri daripada
1) jug air
    mempunyai penanda aras di mana akan memberitahu kita bila perlu nya menukar filter. Bijak kan jug ini! ;)

2) penapis atau filter ( 1kotak ada 3 filter) dimana 1 penapis atau filter bole menapis 303Liter,

~Boleh di bawa kemana saja
~ terBUKTI mengurangkan klorin
~ terBUKTI dapat mengurangkan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan2 lain yang tercemar di dalam air.
~ bernilai untuk wang anda!

Soalan: Bole ke saya bancuh air ribena didalam jug ini?
Jawapan : Bole ;) nak letak ais pon bole ;)

Sempena ramadhan yang mulia, saya ingin membantu anda untuk mendapatkan air bersih.

Retail price rm465

bagi mendapat kan harga 20% sila contact saya

bagi yang nak join sistem kutu saya sila juga contact saya 
(saya memerlukan 4-5 orang dalam 1 group)


Watsapp atau msg 0126647809  IZURA MOHAMAD SOBRI














Design yang menarik 

No comments