Saya Pengedar SHAKLEE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Buat Warga Shah Alam, TTDI JAYA, Pusat Perubatan Universiti Malaya PPUM , Universiti Malaya, Bandar Tasik dan Sungai Besi yang di hormati..

Saya adalah pengedar SHAKLEE di kawasan sekitar anda.

Buat anda yang tercari2 vitamin atau makanan tambahan, jgn la malu atau segan untuk contact saya directly. mana tahu saya ada ready stok. kalau takde pon bole order je.


Saya bole membantu anada yang mengalami masalah penyususan & vitamin untuk ibu mengandung dan berpantang. tidak kurang juga masalah kulit yang teruk atau biasa2 saja.. Masalah menurunkan berat badan pon ok!


Saya bakal memberika khidmat konsultasi yang terbaik untuk pembeli saya. Bekerja dalam bidang perubatan makmal sedikit sebanyak ada pengalaman dalam masalah kesihatan. tiap2 hari tengok pelbagai jenis penyakit ;)


Ada je pengguna yang bertanya kepada saya, cara nak makan vitamin< padahal dia bukan pembeli saya. tapi tak ngape.. sharing is caring..



Btw, health makes you pretty

izura
0126647809




No comments