Healing Crisis- Semakin sakit la? pelik kan>

SEMAKIN SAKIT?

Biasa sangat kita dengar org kata, atau memberi komen negative selepas consume supplement.
- semakin sakit lutut la..
- keluar gatal2 la..
- semakin banyak jerawat la..
- kulit semakin sakit- tegang dan merah2..




Kebanyakkan orang berfikir, makan supplement baik terus? supplement bukan ubat.. tak baik? tak bagus supplement ni. well-- too bad, u r wrong~

Satu krisis penyembuhan atau HEALING CRISIS , proses penyembuhan atau reaksi, adalah sementara. Semakin teruk gejala yang berlaku, ialah apabila badan sedang melalui proses penyembuhan sendiri atau melalui penghapusan toksin. Ia berlaku apabila badan menjejak  kecederaan lama , luka, jangkitan atau ketidakseimbangan lain dari masa lalu.

Satu krisis penyembuhan mempunyai nama yang berbeza termasuk : . Reaksi penyembuhan , suar -up, retracing tindak balas, tindak balas detox, reaksi Herxheimer  (Herxheimer reactions), tindak balas Jarisch - Herxheimer (Jarisch-Herxheimer reactions), mati- mati tindak balas (die-off reactions), proses perubahan arah , fenomena Lucio (Lucio’s Phenomena) , tindak balas penulenan atau krisis.

Krisis penyembuhan adalah Bahagian Selamat Datang (welcome part) daripada rejimen penyembuhan semulajadi

Krisis penyembuhan adalah satu aspek penting dalam semula jadi, proses penyembuhan yang mendalam yang berkesan. Walaupun krisis ini tidak selesa dan kadang-kadang membimbangkan dalam alam semula jadi, krisis penyembuhan petanda yang baik bahawa badan itu sedang berusaha untuk pulih dengan sendirinya . Jika terapi tertentu tidak menghasilkan krisis penyembuhan, terapi alternatif mungkin diperlukan untuk mencapai detoksifikasi perlu untuk mengatasi penyakit dan penyakit.


Gejala Krisis Penyembuhan
 Tanda-tanda yang mengiringi krisis penyembuhan mungkin termasuk : sakit kepala, peluh , letusan kulit dan / atau bisul, demam, loya , sakit sendi , perasaan yang pelik, keletihan yang luar biasa, insomnia , mengantuk , kesesakan , emosi yang kuat , kemurungan , cepat marah, kekejangan otot, sakit-sakit badan , sembelit, cirit-birit, berkelip panas / sejuk, berpeluh malam dan banyak gejala-gejala lain yang sering demam dan / atau selsema . Satu krisis penyembuhan sering akan membawa isu-isu lepas, " retracing ", yang telah tidak aktif di dalam badan anda untuk masa yang lama ... penyakit lalu dan sebagai badan menghapuskan toksin yang telah disimpan daripada proses-proses penyakit. Gejala boleh agak sengit apabila krisis penyembuhan itu berurusan dengan penyakit lalu yang serius dan penyakit seperti sebagai kes lama hepatitis, kayap , jangkitan virus atau pneumonia.

Tanda-tanda dan kesakitan krisis penyembuhan biasanya lebih sengit daripada penyakit itu atau penyakit yang sedang dirawat. Ingat, ia hanya sementara. Dan ia adalah jalan kepada kesihatan diperbaharui.

Satu krisis penyembuhan biasanya berlangsung selama dua hingga tiga hari , tetapi boleh melanjutkan untuk tempoh yang lebih lama , walaupun minggu. Lebih daripada satu krisis penyembuhan yang perlu untuk proses berubat lengkap berlaku. Apabila berurusan dengan penyakit yang lebih serius atau penyakit , seperti kanser, anda mungkin perlu melalui krisis penyembuhan banyak sebelum kesihatan penuh boleh dipulihkan.


Apa yang menyebabkan Krisis Penyembuhan ?
 Peringkat ditetapkan untuk krisis penyembuhan apabila badan terlalu banyak toksin yang telah terperangkap di dalam tisu-tisu bagi tempoh masa yang panjang - . Kadang-kadang selama beberapa dekad Sebagai peraturan umum , lebih banyak toksik badan , lebih sengit krisis penyembuhan akan. Proses penyembuhan bermula , banyak sistem dalam badan bekerja bersama-sama untuk menghapuskan bahan buangan dan toksin dan boleh menjadi terharu dengan proses tersebut. Ingat, gejala-gejala ini adalah sementara , dan apabila mereka lulus , badan sihat dan kuat.

Satu krisis penyembuhan biasanya dimulakan oleh beberapa jenis membersihkan atau detox proses, seperti perubahan diet ( makanan berbudaya tinggi dalam probiotik , produk kelapa) , makanan tambahan (B12 , probiotik , herba ), sebuah detoksifikasi rawatan atau terapi (penjagaan kiropraktik, ozon rawatan / terapi , rawatan bertiup kencang / terapi, akupuntur, homeopati , psikoterapi ) atau tempoh berpuasa. Ia berlaku apabila sel-sel dalam toksin pembebasan dan kekotoran badan lebih cepat daripada sistem penghapusan badan ( kulit, hati , pundi kencing , buah pinggang dan paru-paru) dapat memprosesnya.

Satu krisis penyembuhan juga boleh dihasilkan dengan rawatan atau terapi yang menyebabkan yis , virus, bakteria , kanser dan lain-lain Untuk mempunyai besar-besaran mati- kira. Sel-sel mati boleh mengatasi proses penghapusan kerana mereka diusir dari badan.


Terdapat juga cara-cara untuk membantu badan semasa tindak balas penyembuhan Ini boleh termasuk : minum banyak air terutamanya air untuk membantu merampas toksin dan mendapat banyak rehat - mental, fizikal dan emosi ..





Secara ringkasnya : krisis penyembuhan yang baik walaupun mereka membuat anda merasa teruk. Mereka adalah tanda bahawa proses penyembuhan yang dipilih bekerja dengan menghapuskan toksin , kekotoran dan ketidakseimbangan dalam badan Krisis penyembuhan membolehkan anda tahu bahawa anda berada di .. jalan yang benar kepada kesihatan diperbaharui dan bersemangat. “No pain, no gain” adalah benar-benar terpakai apabila bercakap mengenai krisis penyembuhan.





 Health makes you pretty
Izura
0126647809


No comments